ABC Personell

Meny

Kontorassistent med ansvar for sentralbord og resepsjon

Publisert: 31/1/2019

På vegne av vår oppdragsgiver et anerkjent investeringsselskap sentralt i Vika, søker vi etter en ansvarlig og strukturert administrasjonssekretær med hovedansvar for møterom, sentralbord og resepsjon, samt lunsjordning.

Vi ser etter deg som trives i et formelt og profesjonelt miljø, og som er selvstendig og trives i en rolle hvor man yter service og tilrettelegger.

Stillingen begynner som 60 prosent stilling, men kan på lang sikt bli noe høyere. Stillingen kan passe for studenter som kan ha mulighet til å jobbe redusert ved siden av studier.

Arbeidstiden er primært fra kl. 08:00 – 14:00.

  
Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for sentralbord og resepsjon 
  • Møteromsansvarlig, bestille mat og forberede lunsj og rydde av etter lunsj
  • Vedlikehold av kaffemaskin samt holde møterom i orden
  • Postrutiner og annet generelt kontorarbeid

 
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Erfaring med lignende arbeid
  • Utadvendt, profesjonell, serviceminded
  • Strukturert, løsningsorientert
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
  • Fleksibel og initiativrik
  • Ansvarsfull og strukturert
  • Yte god service ovenfor de som kommer på besøk, ringer eller kontakter dem på annen måte
  • Beherske til tider hektiske dager.

 
Vi tilbyr

  • Varierende arbeidsoppgaver 
  • Et profesjonelt miljø med gode kollegaer
  • Flotte lokaler sentralt i Oslo

 

Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, ta kontakt med Ole Marius Jørstad på tlf 22 98 93 98 eller Vegar Mørk på telefon 22 98 93 92. Søknad og CV sendes via her, og for å forenkle registreringsprosessen mest mulig er det valgfritt hvor mye du fyller inn i vårt system.

Utskriftsvennlig versjon