ABC Personell

Meny

Administrasjonssekretær

Publisert: 29/11/2018

På vegne av vår oppdragsgiver som er et anerkjent selskap innenfor sin bransje, søker vi etter en ansvarlig og strukturert administrasjonssekretær. Du vil jobbe i team med andre, men også være ansvarlig for egne oppgaver. Selskapet holder til sentralt i Oslo, på Ensjø.

Ønsket oppstart er medio desember og stillingen er et vikariat med varighet til 15. mars 2019.

Arbeidstiden er fra kl. 08:00 - 16:00.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for sentralbord og resepsjon 
  • Møteromsansvarlig, bestille mat og holde orden
  • Handle inn til lunsj, dekke på og ta av lunsjbord og vedlikehold av kaffemaskin.
  • Registrere og oppdatere i Visma Business og SuperOffice
  • Ansvarlig for å fakturere, frankere og for selskapets post og annet kontorarbeid


Kvalifikasjoner

  • Erfaring med lignende arbeid 
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig og god i norsk rettskrivning 
  • Datakyndig og må kunne skrive raskt på tastaturet.
  • Erfaring med Microsoft Office, Visma Business, SuperOffice og Approval er ønskelig


Personlige egenskaper

  • Fleksibel og initiativrik
  • Ansvarsfull og strukturert
  • Yte god service ovenfor de som kommer på besøk, ringer eller kontakter dem på annen måte
  • Beherske til tider hektiske dager.


Vi tilbyr

 

  • Varierende arbeidsoppgaver 
  • Et sosialt og uformelt miljø med gode kollegaer
  • Engasjement
  • Sentralt i Oslo

 

 

Høres dette interessant ut, trykk «søk på stillingen» og skriv en kortfattet søknadstekst og last opp din CV. Har du spørsmål vedrørende stillingen kan du kontakte Anne Sigurdsøn på 22 98 93 95 eller sende en mail til anne@abcpersonell.no.

 

Utskriftsvennlig versjon