ABC Personell

Meny

Resepsjonsmedarbeider

Publisert: 12/11/2018

På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma, søker vi etter en medarbeider til sentralbord og resepsjon. Oppdragsgiver er i utvikling, og man må derfor være åpen for endring i oppgaver og stilling. Firmaet har lang fartstid i sin bransje og har hatt en hyggelig vekst de siste årene. Du vil jobbe i et team, der det er forventet at man kan steppe inn og ta hverandres arbeidsoppgaver ved fravær.

Vi ser etter en kandidat som har noen års erfaring som resepsjonist. Vi ser etter noen som evner å ha overblikk, har høy arbeidskapasitet og en «ingen oppgave for stor eller for liten»-holdning. Du har gjerne erfaring fra hotell.

Kvalifikasjoner og egenskaper

  • Meget gode samarbeidsevner
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
  • Profesjonell, positiv og serviceinnstilt
  • Høy etisk standard
  • Du mestrer både stressende og rolige dager
  • Strukturert, kvalitetsbevisst, grundig og stor arbeidskapasitet
  • God erfaring med Office-pakken
  • Gode IT-ferdigheter
  • Trives i et formelt miljø

Arbeidsoppgaver:

  • Bemanne resepsjonen
  • Ta innkommende samtaler
  • Besvare e-post
  • Ha et overordnet blikk og sørge for at lokalene har høy standard

De tilbyr:

  • 100 prosent stilling
  • En variert arbeidshverdag i et formelt miljø
  • Meget flotte og representative lokaler sentralt i Oslo
  • Konkurransedyktige betingelser

Oppstart er januar 2019.

Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, ta kontakt med Vegar Mørk på vegar@abcpersonell.no eller på 22 98 93 92. Søknad og CV sendes via «Søk her», men for å forenkle prosessen mest mulig for deg, er det valgfritt hvor mye du fyller inn.

Utskriftsvennlig versjon