ABC Personell

Meny

Assistent

Publisert: 2/11/2018

For vår kunde, som er et av Norges ledende forretningsadvokatfirmaer, søker vi en dyktig assistent med relevant erfaring som advokatsekretær eller assistent innen finanssektoren/ professional services. Stillingen er et vikariat.

I stillingen er det viktig med god brukerkompetanse i MS- Office og Adobe Pro. Gjerne også erfaring fra arbeid med elektroniske dataromsløsninger. Stillingen vil være knyttet opp mot en leveranse i et prosjekt. Vi søker derfor etter noen med høy arbeidskapasitet, som har mulighet til å arbeide ekstra ved behov. Det kan også være aktuelt med bistand på andre områder ved behov.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar og arbeid med en gruppe advokater i det daglige
  • Prosjektarbeid ved større og mindre prosjekter
  • Etablering av elektroniske datarom, informasjonsinnhenting, opplasting av dokumenter og styring av tilgangsrettigheter
  • Utarbeidelse av profesjonelle presentasjoner, herunder vurdering av god formidling av budskap
  • Varierte advokatsekretæroppgaver

 

Kvalifikasjoner

  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Svært god brukerkompetanse i MS Office
  • Erfaring som advokatsekretær eller assistent innen finanssektoren/ professional services
  • Erfaren i utarbeidelse av profesjonelle Power Point- presentasjoner

 

Personlige egenskaper

  • Meget gode samarbeidsevner
  • Positiv, profesjonell og serviceinnstilt
  • Høye etiske standarder
  • Kvalitetsbevisst og grundig
  • Trives i et formelt miljø
  • Fleksibel ved behov til å bidra ut over normal arbeidstid

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser og sosiale goder
  • Et dynamisk arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse i alle ledd
  • Meget representative lokaler sentralt i Oslo

 

Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med rekrutteringskonsulent Vegar Mørk i ABC Personell på telefon 22 98 93 92 eller e-post vegar@abcpersonell.no

 

For å søke på stillingen, trykk her

Utskriftsvennlig versjon