ABC Personell

Meny

Forsikringsassistent

Publisert: 27/8/2018

For vår oppdragsgiver i Oslo sentrum, ser vi etter en vikar for svangerskapsvikariat i assistent-stilling innenfor forsikring. Du snakker norsk og engelsk flytende, tar ansvar og oppleves som positiv. Ønsket oppstart i stillingen er i oktober. 


I denne stillingen vil du bistå med:

  • Forespørsler knyttet til utbetaling
  • Tilleggsutbetalinger
  • Bistå med håndtering og fornyelser av forsikringer
  • Oppdatere selskapets database med oppføringer, utstedelse av statistikk, lister og andre rapporter
  • Utadrettet markedsaktivitet kan forekomme ved behov
  • Du vil oppdatere programvaren firmaet bruker med oppføringer, dokumentasjon og fakturaer
  • Det er forventet at du holder deg oppdatert og følger aktivt med innenfor ditt ansvarsområde


Stillingen innebærer også:

  • Registrere, oppdatere og avslutte filer i selskapets programvare
  • Innbetaling av fakturaer, samt krav og innsamling av egenandeler
  • Printe og arkivere korrespondanse, dokumenter og annet materiell
  • Generell assistering i håndtering av krav i henhold til individuelle avtaler til kundene. Det vil være forventet at du over tid får nok erfaring til å ta ansvar for mindre komplekse saker.
  • Administrative ad hoc oppgaver vil forekomme

 
Krav i stillingen:

  • Ett til to års relevant erfaring
  • Det er forventet at du har ansvar for spesifikke arbeidsoppgaver med ulik vanskelighetsgrad
  • Du er proaktiv og positiv- samt villig til å strekke deg
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter- internt og eksternt- muntlig og skriftlig
  • Du snakker engelsk på et høyt nivå- tilsvarende flytende i skriftlig og muntlig


Dersom du har noen spørsmål knyttet til stillingen, er det bare å ta kontakt med Vegar Mørk på vegar@abcpersonell.no eller på 22 98 93 92.

Søknad og CV sendes via søk her, men for å forenkle prosessen mest mulig for deg, er det valgfritt hvor mye du fyller inn. 

Utskriftsvennlig versjon