ABC Personell

Meny

Ønsker du deg en variert og meningsfylt jobb i tiden fremover? (BESATT)

Publisert: 13/3/2018

For vår oppdragsgiver søker vi nå etter en administrasjonskonsulent. Dette er en variert rolle der man vil fungerer som administrativ støtte for leder, ha ansvar for driftsoppgaver og bistå med personalsaker. Aktuelle kandidater har jobbet med lignende oppgaver tidligere og trives med struktur i hverdagen.
Arbeidssted vil være i Oslo sentrum og oppstart vil være snarest.

 

Det tilbys:

  • Spennende og variert stilling
  • Oppstart snarest
  • Arbeidstid 08:30 - 16:00
  • Inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø
  • Kort vei til offentlig kommunikasjon

Noen arbeidsoppgaver:

  • Møte og kalenderkoordinering for leder
  • Styremøter - forberede, delta og referere
  • Betjene sentralbord og ansvar for lokalene, - rekvisita, renhold, lunsj etc.
  • Ansvarlig for post, e-post og oversikt over IT utstyr
  • Ansvarlig for logistikk rundt arrangement
  • Bistå med driftsoppgaver på tvers av avdelingene
  • Bistå medarbeidere rundt reiser og personaloppgaver
  • Bistå medarbeidere med IT og teknisk støtte

Aktuelle kandidater:

  • Ønskelig med relevant erfaring fra en støttefunksjon
  • Strukturert og selvstendig, men samtidig en lagspiller
  • Høy ansvarsfølelse og samvittighetsfull
  • Samarbeidsvillig, dynamisk og serviceinnstilt
  • Selvgående og nøyaktig

 

Vi ser frem til å motta din CV og søknad. Dette kan sendes til christian@abcpersonell.no

Dersom du ikke har fått svar på din søknad innen 10 virkedager var du ikke den mest aktuelle kandidaten i denne omgang, men vi beholder din CV til lignende oppdrag

 

Utskriftsvennlig versjon