ABC Personell

Meny

Advokatsekretær søkes - Oppstart snarest - Sentralt i Oslo

Publisert: 4/1/2018

På vegne av oppdragsgiver søker vi etter en dyktig advokatsekretær som skal bistå selskapets advokater med diverse oppgaver. Den vi ser etter har gjerne jobbet i et advokatmiljø/ konsulentmiljø tidligere, er datakyndig og tar nye systemer raskt. Dette er en type rolle der man må trives med til tider høyt tempo, jobbe strukturert og er ryddig som person.

Det er ønskelig med rask oppstart.

Stillingen starter som et engasjement med mulighet for fast ansettelse på sikt.


Noen arbeidsoppgaver:

  • Bistå selskapets advokater
  • Informasjonsinnhenting
  • Post og dokumenthåndtering (Elektronisk og manuelt)
  • Kunde/ leverandørkontakt
  • Kontakt med rettsapparat og diverse offentlige instanser
  • Diverse registreringer
  • Bistå med møte og lunsjservering
  • Noe resepsjonsarbeid

Ønskelige kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Gjerne erfaring fra advokat/ konsulentmiljø
  • Erfaring fra en støttefunksjon
  • Komfortabel og har interesse for IT/ systemer
  • Gjerne kjennskap til Advisor, Lovdata, Excel, Word, PowerPoint og Outlook
  • Erfaring fra dokumenthåndtering
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk
  • Serviceinnstilt, nøyaktig og ansvarsfull
  • God arbeidskapasitet
  • Selvstendig, initiativrik og positiv

Det tilbys:

  • Hyggelig arbeidsmiljø med faglig dyktige kollegaer
  • Arbeidssted sentralt i Oslo
  • Arbeidstid: Skiftordning 08.00 - 16.00 / 09.00 - 17.00.
  • Mulighet for fast ansettelse

 

Dersom du mener dette kan være en stilling for deg, så send oss gjerne en din CV og søknad til christian@abcpersonell.no

Dersom du ikke har fått svar på din søknad innen 10 virkedager var du ikke den mest aktuelle kandidaten i denne omgang, men vi beholder din CV til lignende oppdrag

 

Utskriftsvennlig versjon