ABC Personell

Meny

Kundeservicemedarbeider

Publisert: 15/10/2018

På vegne av oppdragsgiver innen medisinsk utstyr søker vi etter serviceorientert kundeservicemedarbeider/kontormedarbeider. Det søkes etter kandidater som trives med varierte oppgaver og som innehar en høy serviceinnstilling.

Aktuelle kandidater har gjerne erfaring fra lignende type stilling, har god datakompetanse og gjerne interesse for helse/ trening.

ARBEIDSOPPGAVER

  • Bemanning av sentralbord
  • Ordrebehandling og ordreregistrering via telefon og mail
  • Leveranseoppfølging
  • Lage lunsj: både bestille mat, sette den frem og rydde etterpå
  • Oppgaver som bestilling av varer, mottak av varer og utsendelse av varer, kan forekomme ved ferie og sykdom
  • Andre forefallende oppgaver kan forekomme

KVALIFIKASJONER

  • Høyere utdannelse etter videregående
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Utadvendt og høy serviceinnstilling
  • Positiv og trygg i møte med andre
  • Selvstendig og effektiv
  • Gode kommunikasjonsevner

DE TILBYR

  • Arbeidstid 8-16
  • En spennende stilling i anerkjent selskap
  • Oppstart omgående

Selskapet holder til på Brynseng og er anerkjent innen sin bransje.

Oppstart omgående. Stillingen starter som et engasjement, men det kan være mulighet for fast ansettelse på sikt.

Dersom du har noen spørsmål vedrørende stillingen, kan du ta kontakt på 22 98 93 92 eller på vegar@abcpersonell.no. Søknad og CV sendes via «søk her», men for å forenkle prosessen mest mulig for deg er det valgfritt hvor mye du fyller inn.

 

Utskriftsvennlig versjon